Máte firmu, nie domácnosť. Prečo by ste mali riešiť, či je papier v tlačiarni alebo mydlo na toaletách? V OFFIZONE boutique offices sme nastavili kancelársky štandard tak, aby sa naši klienti mohli naplno venovať svojmu biznisu – a všetko ostatné fungovalo automaticky. Postaráme sa o zásielky – prijmeme ich, odošleme, vybavíme. Vy nemusíte nič. Vašich hostí privíta recepcia, vy prichádzate priamo na stretnutie. Káva, čaj, voda, papier, perá, obálky – všetko je vždy pripravené. Internet, energie, upratovanie či bezpečnostný vstup sú samozrejmou súčasťou. Bez výhovoriek, bez zdržania. Zasadačky sú prvé dva mesiace neobmedzene k dispozícii, následne päť hodín mesačne bezplatne. Plne vybavené a pripravené na použitie. Firemné sídlo? Samozrejme, je zahrnuté v cene – vrátane menovky pri vstupe. A to priamo v srdci Starého Mesta. Nie sme coworking. Sme proworking. Sme riešenie pre tých, ktorí vedia, že čas je drahší než toner.