Ponorte sa do meniaceho sa prostredia komerčných nehnuteľností na Slovensku. Zatiaľ čo mnohé firmy tradične vlastnia svoje kancelárske priestory, nové trendy, poháňané prácou na diaľku a dopytom po efektivite, pretvárajú trh a vytvárajú významné príležitosti pre podniky hľadajúce moderné, flexibilné a strategicky umiestnené nájomné riešenia.
YIT Slovakia s hrdosťou oznamuje dokončenie špičkovej kancelárskej budovy Zwirn v bratislavskom Ružinove. Tento prémiový projekt ponúka podnikom moderné, technologicky pokročilé priestory na predaj, strategicky umiestnené blízko historického jadra mesta, a je už z viac ako 50 % obsadený.
Tradičný kancelársky model prechádza tichou revolúciou. Keďže piatky sa čoraz viac stávajú dňami pre prácu na diaľku, dynamika využívania kancelárskych priestorov sa dramaticky mení. Zistite, ako tento trend, spojený s rastúcim záujmom o štvordňový pracovný týždeň, pretvára komerčné nehnuteľnosti a čo to znamená pre podniky hľadajúce efektívne a flexibilné riešenia prenájmu.
Letisko M. R. Štefánika v Bratislave zaznamenáva výrazný nárast osobnej aj nákladnej dopravy, čo signalizuje prosperujúce ekonomické prostredie a rastúci dopyt po strategických obchodných lokalitách. Tento nárast stavia Bratislavu do pozície hlavnej destinácie pre spoločnosti hľadajúce nové kancelárske a skladové priestory.
Slovenský trh s komerčnými nehnuteľnosťami zaznamenal bezprecedentný nárast investícií, pričom do nehnuteľností bolo počas prvého polroka 2025 vliatych viac ako 500 miliónov eur. Tento pozoruhodný výkon, poháňaný najmä silným dopytom po priemyselných a logistických priestoroch, signalizuje silné oživenie trhu a sľubné príležitosti pre firmy hľadajúce nové priestory.
OFFIZONE boutique office ponúka na prenájom servisované butikové kancelárie v pamiatkovo chránenej budove v zóne vládnych inštitúcií. K dispozícii je aj prenájom plne vybavených zasadacích miestností, archívneho a komunitného priestoru, garážových miest a ďalších doplnkových služieb.
Nový stavebný zákon na Slovensku má za cieľ výrazne urýchliť stavebné povoľovanie prostredníctvom digitalizácie a zjednodušených procesov. Zistite, ako to môže viesť k rýchlejšiemu rozvoju kancelárskych budov a logistických parkov, čo môže mať vplyv na dostupnosť a náklady na prenájom priestorov pre vaše podnikanie.
Pri výbere nových kancelárskych priestorov prijíma rozhodnutia prevažne top manažment, ktorý je silne ovplyvnený nákladmi, lokalitou a dostupnosťou parkovania. Zatiaľ čo preferencie zamestnancov v súčasnosti zohrávajú menšiu úlohu, do budúcnosti rastie dôraz na vybavenie, udržateľnosť a flexibilné pracovné prostredie.
We use cookies to optimise site functionality and give you the best possible experience.
This site uses cookies to store information on your computer.
Some of these cookies are essential, while others help us to improve your experience by providing insights into how the site is being used.
Accept Recommended Settings
Necessary Cookies
Necessary cookies enable core functionality such as page navigation and access to secure areas. The website cannot function properly without these cookies, and can only be disabled by changing your browser preferences.
Analytics
Analytical cookies help us to improve our website by collecting and reporting information on its usage.
Marketing
We use marketing cookies to help us improve the relevancy of advertising campaigns you receive.
Social Sharing Cookies
We use some social sharing plugins, to allow you to share certain pages of our website on social media.